Gossip Chloe!<3



Hej Sverige, Gossip Chloe här. Er ända källa som kan berätta allt om den begåvade bloggaren, Janine.
Jag sitter som sagt i min hemliga bil utanför ett uselt café vid J´s lägenhet mitt i stan. Bra att jag kan shoppa lite. Det är massa lampor tända i den lilla och prydliga lägenheten. Nå, vi går till mina nya hemligheter.

Janine tänker på olika saker. Man ser det på hennes min med hennes vänner.
Hon har planerat att ta med en av hennes "bäzzor", som ni kallar det, till det trista landet.
J, om du ser det här, sluta åka upp dit. Jag avskyr landet. Du vet inte hur jag är när jag är grinig. Du är helt klart skyldig mig en Juicy Couture tröja. T.o.m. en Louis Vuitton, om jag ska vara ärlig.

Min boss borde befordra mig snart. Allt går som han ville. Förresten, Janine längtar mycket efter Alicia, min kollegas skvaller-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0