Snart är det FF!

Hej alla läsare! Snart så ska mamma och Magnus åka till en fest medans jag, Karro, Sara och Calle är ensamma här hemma. Och det betyder bara en sak: Det är föräldrar fritt! Haha ha en fest vet ja! Nej men tror inte det;) Iallafall...  Idag så åkte vi gokart! Men innan det så skulle vi äta på burger king men det var jättemycket kö. Vi tänkte åka till ett annat ställe men så såg Calle sen typ att det var inte alls lång kö. Så vi åt där. Sen skulle vi åka till gokarten som var utomhus men man var tvungen att vara över 150 cm så jag fick inte och då åkte vi till en annan gokart. Där fick jag åka. Och så avslutade vi åkturen med att hyra 3 filmer. Så det var våran krångliga dag. Haha:) Men nu har jag skrivit tillräckligt så hejdå!


Vi hyrde Hopp!

Och Water for elephants!

Och tillslut: Charlie st. cloud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0