Ska på Amies mammas invigning




Hej alla! Borde ha bloggat lite mer igår. I alla fall, idag så ska jag och Amie på Amies mammas frisör-invigning. Hon ska öppna sin tredje eller fjärde salong på Prinsgatan idag, tid vet jag inte. Alla som läser detta, hon äger på att klippa!

Just nu så kollar jag på South Park. Eric Cartman är absolut min älskling<3 Kenny kör i en slags bil med Cartman nu. Haha! Visst är South Park kul? Det är ju fail samtidigt som det kan bli lite seriöst.

Om jag eller Lissa inte skrivit det, så ska Lissa ha en slags kräftskiva. Det kommer tre familjer dit. Jag är också bjuden dit, så jag ska hålla henne sällskap. Längtar redan efter att få omfamna henne. Åh, bara två elr tre dagar , sex timmar och 29 sekunder kvar, enligt min klocka runt armen som klämmer så in i satan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0