Sådan mor, sådan dotter



Hej, det är J här, igen. Mamma och jag var på stan, som jag skrivit. Vi båda älskar det! Haha!
Mamma pratar med pappa just nu i våpr lilla hall om vilken fin restaurang de ska på när jag är hos Lissa. De ska på Linnéa. Jag är nästan arg! Mamma och jag hade ju planerat att gå dit för första gången ihop, men nu så ska de dit, inte jag xD. Det är ett annat intresse vi har, matlagning.

Nu är det reklam på TV:n. Jag bara suckar och längtar tills jag får komma till Alicia. Det ska bli så kul!
Då kan vi äntligen blogga ihop. På tal om att blogga, så har den där sjuka Gossip Chloe inte synts till och fotat mig mitt framför näsan på mig. Hon är visst... borta. Det är värt att fira! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0