R.I.P Brownie:((<3

När jag kom hem efter pianot skulle jag kolla till Brownie.
Men jag såg att hon inte andades! Jag fick panik och öppnade buren och där låg hon död.
Jag är jätteledsen:(! Jag kan inte sluta gråta! Pappa bygger en grop som vi ska lägga Brownie i.
När jag var ledsen gick jag bara till dig.
Att se dig sova i min famn.
Du gjorde mitt liv roligare,
och nu är du borta.
Du har varit den bästa hamsten som jag haft.
Tack för allt Brownie.
Jag vet att du kommer ha det bra i djur himlen.
Jag älskar dig, och det kommer jag alltid att göra.
R.I.P






Kommentarer
Postat av: Emilia

Trevlig blogg.



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på våra bloggar lite då,då. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid skoj, ellerhur? :)



Kram..

2011-09-20 @ 20:21:48
URL: http://www.emlas.se
Postat av: M*

- rip!

2011-09-20 @ 20:57:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Janine

Nej, nu gråter jag! Hon har varit en underbar hamster. Må gud ta hand om henne :,(

2011-09-21 @ 14:59:08
Postat av: Alma

nej stackare. Min kanin dog för ungefär en vecka sen så vet hur det känns. R.I.P

2011-09-21 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0