Myspys!<3

Hej alla sötizzar!<3  Snart så ska vi sätta på en film. Lägger ut trailern senare.
Är så trött nu, jag kan lika gärna gå och lägga mig;) Nej men nu ska jag berätta en konstig dag.
Jag, Martina och Cornelia skulle vara med varandra idag. Vi skulle vara hos Martina. Men Cornelia hade cykel så hon cykla och Martini och jag åkte buss. Men när jag o Martina hade gått av bussen så märkte hon att hon inte hade nycklar med sig och ingen annan var hemma! Så vi fick åka till hennes systers skola och hämta hennes nycklar som tog jätte lång tid. Och Cornelia var säkert redan framme. Sen när vi äntligen kom hem så ringde Cornelia oss och sa atta hon först hade åkt hem till Martina och väntat där i kanske 20 min. Sen så cykla hon till närmaste busshållplats och trodde att  vi skulle komma. Sen så cykla hon hem till Martina igen och väntade och väntade. Hon trodde sen att vi hade åkt hem till mig. Sen så cykla hon hem till sig men så märkte hon att hon inte hade nycklar. Så hon cyklade till busshållplatsen igen och väntade. Sen cyklade hon hem igen och så såg hon att ett litet fönster var på glänt hos henne. Så hon tog typ en stegel och försökte komma in. När hon äntligen hade kommit in så ringde hon oss och så sa vi att hon skulle komma till oss.(Om hon ville)
Detta tog cirka 3 timmar!
PS:Hon hade ingen mobil med sig...
Jobbig dag C?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0