Loppmarknad på en parkering?

Hej alla sötizzar!<3 Istället för liseberg så åkte vi till slottskogen. Men sen så såg vi att det var en loppmarknad på en jättestor parkering vid slottskogen! Haha det var tydligen den sista dagen på året som dom fick ha det. Och det var typ fullproppat med människor och kläder o massa mer! Jag köpte en tjock tröja som var brun för 20 kr!
billigt va??? Märket var Zara. Karro köpte en T-shirt för 5 kr och ett par skor för 15 kr!
Såklart så tvättar jag tröjan innan jag änvänder den.
Det var iallafall roligt. Tyvärr så tog jag inte kort på loppmarknaden så det blir ingen bild på det.
Har inte mycket mer att skriva så hejdå!
PS: Nu har Janine gått.

Random bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0