Ledsen och är med Amie



Så här mycket gråter jag när jag tänker på söta Brownie. Alicia, varför ringde du inte, gumman?
Du borde veta att din egen syrra kan stötta ibland<3 Ring så fort du ser det här.

Just nu så sitter jag och min kompis Amie i soffan. Vi har lagat chips med en underbar dipp, som vi lärt oss från hemkunskapen. Vi kollar på Extreme Home Makeover på 3:an. Ett ganska kul program. Ska till Pizza Hut med Mamsi lite senare. Ska kolla mer på TV:n nu. Ha det bra!

All styrka till dig, Lissa!


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Finns även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag och andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-09-21 @ 18:38:23
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Janine

Tyvärr så kan jag inte lova att jag eller Lissa hinner titta in mer en två ggr per månad elr lite mer, för att vi har fullt upp med läxor, aktiviteter, vår blogg och annat trots att det berör mig.

2011-09-21 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0