Kollar på Sex and the city



Hur mår ni alla, egentligen? Jag har varit lite krasslig i veckan, men är för det mesta okej.
Sitter med ett glas Oboy i knät samtidigt som jag skriver detta. Önskar förresten att min skola också hade klassfest :( Har sett att vi har väldigt många läsare nu. Det är jättekul! Om ni blir det dubbelt så kan vi göra bloggen bättre och bättre genom att fixa med den mer, lixom.

Jag tipsar om Karins blogg, karlife.bloggplatsen.se. Alla som bara tar en liten titt, tänk på att hon inte bloggar varenda dag, direkt. Så bli inte besvikna om det tar lite tid. Fast bra är den<3 Ok, nu kommer min favvo-scen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Karin

AW, önskar jag var med dig lilla söta bästis och kunde se när Big gör sina stora miner med ögonbrynen :D

Miss u, Ses imorgon.

Kram Kram

2011-09-15 @ 15:24:58
URL: http://Karlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0