Hemma från skolan! Drar till Fjällbacka


Vi ska träffa Felix och bada.


Vi åker till detta huset<333

Hej alla! Just nu så sitter jag och Karin i soffan, som vi gör typ varje vecka. Nåväl, vi ska åka till Fjällbacka lite senare för att slappa, ta hand om söta Felix (min chihuahua som en annan familj tar hand om när vi inte kan, om ni har missat det). Alla  bilder däruppe visar hur vi hade planerat helgen. Kommer antagligen inte kunna blogga supermycket, för mamma och jag ska baka och mycket annat. Så hoppas att alla förstår det ;) Men i alla fall, just nu så kollar jag på skräckfilmen Barnhemmet med K. Längtar till att vi ska svänga av vid McDonalds och äta varsin god QP-meny och pappa och jag äter en McFeast (stavning, förresten så äter jag bara en halv). Måste gå!

Your my life and will be a very long time. Hope u love me too.
Always your.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0