Gossip Chloe




Mitt namn är Gossip Chloe. Mitt yrke är att få uppdrag om att få reda på allt om en speciell person och sedan skriva det så att alla får se det. Det förklarar mitt namn. Det är faktiskt rätt roligt att äntligen kunna skriva ett inlägg när Janine inte kan det bort det! Det är bara en regel som alla i mitt yrke har, så det är inga undantag för mig. Du kommer aldrig få veta vem jag är. Slut diskuterat.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

J har försökt att hålla sig borta från mig på senaste tiden. Stackare, undrar hur du kommer reagera när du ser mitt nya inlägg. Nåväl, hon är kär i en person. Tyvärr så kan jag inte berätta vem, utan killens eller J´s tillåtelse. Låt mig säga den första bokstaven i hans namn: M. Han får också kallas för det. Han träffade henne på en fest. Men det är inte det värsta... De hade ett förhållande när de var sju år gamla. Men den värsta är att han är 13 år. Oj, stackars Janine. Du kommer hata mig. Men någon dag så kommer du tacka mig.¨

J är i stan just nu, ryktas det om. Ibland så åker hon till hennes sommarhus i Fjällbacka. Själv så avskyr jag att förfölja henne med min bil. Vad kan jag göra förutom arbetet på landet? Men tjejen borde förstå att jag gör allt för att göra ett bra jobb. Bra jobb= Bra löneförhöjning! Bra va? Nu är det slut för mig. Ha det så bra, Lil J! Hoppas verkligen att du ser det här. Kom ihåg: Jag finns överallt. XOXO Gossip Chloe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0