Gossip Chloe´s time




Hello, GBG! Nu är det dags för mig, igen. Tyvärr så måste jag vara mer försiktig med att göra inlägg som ingen hinner ta bort, så du kommer bara få höra av mig kanske max en gång i veckan eller en gång varannan vecka. Då går vi till mina nyheter tjejer (och kanske killar)!

J är u som sagt på det värsta stället alla stadsbor i världen vet... landet. Fjällbacka tråkar som sagt ut mig. Jag sitter i min nya (och snygga) BMW,  som står utanför Janines hus nästan varenda dag. Hon har visst sin lill-kusin hos sig. Just nu så ser jag att hennes galna mamma, hon själv och bebisen hoppar på studmattan. Usch! Nu måste jag gå, Stockholmare och Göteborgare (orkar inte skriva mer städer, förstår ni)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0