Gossip Chloe




 Borta va? Lilla gumman, glöm det. Hej alla tonåringar, Gossip Chloe här. Er ända källa som gräver upp allt ur Janines liv. Skvaller är mitt yrke, mitt liv. Fota är en sak jag älskar också. Nu så går vi till min ända och vanliga regel som aldrig kan brytas. Du får aldrig reda på vem jag är. Om ni förstår, så fortsätt att höra om de bra nyheterna som inte handlar om regler. Det finns inga regler i mitt yrke, bara den regel jag berättade. Så även om Janine vill att jag slutar lägga mig i hennes liv, så gör jag det aldrig. Det är säkrast att inte ens visa en bild på mig. Fast en liten bild på mig får du allt se, kolla på bilden längst upp åt höger.

Nu till skvallret. Skolan går bra för Lil J. Matten får henne att må bra, engelskan går som vanligt fint och svenskan är hennes bästa ämne, har jag tagit reda på. Den här veckan har varit ganska rolig, måste jag säga. Jag förföljde henne upp till den nya frisörsalongen på Prinsgatan. Där så var det fest. Jag tog på mig en svart peruk, mitt vanliga röda läppstift och stirrade med mina isblåa ögon. Nu är hon väldigt glad eftersom hon har köpt mer saker till sitt nya rum. Varför tänker hon så mycket? Vad menar hon när hon ger en sådan frånvarande blick? Det ska jag ta reda på. Ska skriva upp det i blocket *skriver upp*. OBS! Nu loggar någon mer in på bloggen, ser jag tack vare min speciella mini dator som visar allt. Jag kan t.o.m. logga in på J´s dator. Fast fann inget intressant igår när det hände.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, Chloe.

Har du hört det senaste, Janine är med på Karlife.. ;)



// Från du vet vem <3

2011-09-24 @ 18:46:08
URL: http://Karlife.bloggplatsen.se
Postat av: G C

Tack för tipset, Karin. Ska be min vän Gossip Amanda ta hand om dig, nu när du är inblandad. Nåväl, du ska få en liten belöning för att du hjälper mig. De vikitgaste sakerna om ditt liv, skriver Amanda inget om.



Xoxo Gossip Chloe

2011-10-05 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0