Gossip Blair



Gossip Blair här. Det ända sättet att få reda på skvallret om Alicia.
Mitt uppdrag är att ta reda på så mycket som det går om A. Och hon kan inte ändra på det.
Men jag har en regel: Jag kommer aldrig berätta vem jag är.
_______________________________________________________________________________________________
Det ryktas om att A kanske tänker prova på cats. Ett cheerleading lag som jag tror att hon tycker det är väldigt svårt. Hon tänker prova att vara topp. Det som är intressant är att I kanske också kommer att testa på. Vem kommer vinna? Det får ni se snart i gossip Blair.

Vem är jag? Det är en hemlighet som jag aldrig berättar...
XOXO! Gossip Blair<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0