Värsta pojkväns akademin







Hej alla vackra! Idag så har jag bara haft en långdag i skolan och slutade kl. 3. Det har inte hänt mer än att Erik kom hem till mig idag. Vi handlade på Ica Nära ihop, och han snodde godis, och innan jag hann ta bort den ur hans lilla hand, så hade han stoppat den i munnen xD Så, inte så lyckat...

Just nu så kollar jag på Värsta Pojkväns Akademin på tv 3. Handlarom pojkvänner som är jättedumma, slår och är otrogna mot sina flickvänner. Ni borde också se det. Just nu så ska jag logga in på Facebook eller Gosupermodel. Förresten, ska blogga extra mycket på tisdagar, för då har jag och några andra innerast. Det är att vi får vara inne den dagen i femtio minuter när det är rast, så vi kan logga in på bloggen, fb, vad vi vill.

Yours,


Kommentarer
Postat av: DR

Hoppas du haft en bra dag!

2011-10-26 @ 00:14:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Janine

Det har jag, tack så mycket! Kul att du tittade in på vår blogg.

2011-10-28 @ 22:06:38
Postat av: :)

vad heter du på gosupermodel?

2011-11-02 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0