Vakten kommer!

Jag ska berätta en sak.
Idag skulle jag ta bussen hem till mig. Jag hade ingen mobil och var helt ensam.
När jag låste upp och gick in så kom larmet för vi har larm. Jag slog in koden och så.
Men jag behövde verkligen gå på toa!
Så jag sprang in till närmaste toalett direkt efter att jag slått in koden.
Men jag gjorde tydligen nått fel så larmet gick! Det tjöt jättehögt!
Jag försökte stänga av det men det gick inte!
Men efter 5 min så stängdes larmet av. Men jag vågade inte gå in.
Sen så kom det en stor bil och då var det en vakt som kom.
Gissa om jag blev rädd??
Men som tur var så kom Karro nästan precis när vakten hade kommit och hjälpte.
Haha hon visste redan om det och pappa med för vakten hade ringt till pappa som ringt till Karro!
Jag var gråtfärdig när jag pratade med vakten.
Pinsamt.../
//Alicia//
Random bild ofc///:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0