Typ nördat vampire diaries!

Ja, det har jag! Jag har verkligen nördat vampire diaries idag. Jag menar, idag har varit världens slappaste dag för mig. Jag somnade igår i soffan med kläder och allt på. Vaknade på natten 02:45 för Karro och hennes kompisar typ skrattade o pratade jättehögt! Vaknat och somnat om flera gånger. Sen så vaknar jag på riktigt klockan 10 och tar fram datan. Är först inne på bloggar sen så nördar jag vampire diaries på en sida.
Jag menar, jag kollade på 5 avsnitt! Och 40 min är ett avsnitt. Fast duschade imellan. Har ätit frukost också. Och nu sitter jag framför datan igen... Och vi har inte ens ätit lunch än! Klockan är 16:30!!!!
Jaapp.... Och till er som älskar vampire diaries så finns det en sida som heter Watchseries.eu
Där kan man kolla på massa serier och inklusive vampire diaries!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0