Tog en paus




Hej alla! Som jag skrev, så tog jag en paus, eftersom att jag inte orkade med att "Oj! Jag måste blogga! Annars gillar ingen bloggen" och sånt. Kände att jag måste blogga. Men efter några dagar, så har jag kommit tillbaka. Här och nu. Bloggandet startar nu. Om jag glömt att skriva att jag har fått Österrike att forska om och att skriva en bok om, så vet ni det. Ni kanske tycker att min anledning till pausen var... löjlig, men nu så ska ni se mitt schema.

Måndag: Zuba och tre sidor i Workbook och tio glosor på engelska.
Tisdag: Piano när jag kommit hem (slutar sent) och Supersvenska, två sidor.
Onsdag: Temaläxa/Europa nu. Krålning och sen middag.
Torsdag: DMV dans, matteläxa fyra sidor.
Fredag: Ingen aktivitet, men allt som man inte hunnit med i skolan ska göras.

Trots allt detta, så ska jag försöka. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0