Städa där och här.. "Suck"

Ja nu så har jag kommit hem från Emelie. Eller jag menar att jag kom hem för 3 timmar sen:P
Det var jättekul! Vi fick jättemycket godis:)))
Och så gjorde vi 3 bus xD
Iallafall. Det ända jag har gjort när jag kommit hem var att först så sa pappa att han och Karro skulle åka till ica för att köpa mat. (Okej??)
Jag bara: Men jag kan hänga med.
Han bara: Eemm... Nej.
Jag bara:Okej..
Köpa mat? Verkligen xD
Haha, sen så har jag städat hamsterburen som verkligen behövdes! Annars skulle man dött av stank som jag nästan gjorde! xD
Och så har jag städat mitt förut förfärliga rum som nu är städat. Sen så har jag tagit en uppfriskande dusch och försökt få bort sminket när jag sminkade mig för halloween. Mer har jag inte gjort. Jo, förrutom att blogga såklart.
Haha rätt failad handstil xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0