Snart restaurang med bäzzan



Hej alla! Just nu så har jag dragit på mig min tunika som är vit och kliar lite, men strunt i. Vi har ju Höstlov nu, så jag ska snart ge mig av till Karin. Hennes mamma ska ta med oss till en restaurang. Sen så ska jag ha zumba uppvisning, och förresten, vi uppträdde på scen i Kungsbacka igår. Nu går vi tillbaka till uppvisningen som ska vara idag. Mina föräldrar kommer dit för att:

1. Kolla på mig och se vad jag lärt mig
2. Säga hejdå, andledning kommer snart.

Efter uppvisningen så ska jag, Karin, Jasmine och Jenny sova över hos Karin och se på skräckfilmer. Vi ska se Chuckie and Crazy Tiffany, haha! Karin och hennes mamma ringer. Måste sluta. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0