Prov imorn.. Öva!!

hej alla sötizar<3 Imorn så ska klassen ha matteprov..  Det betyder att jag måste träna lite xD
Sen har jag också dans imorn. Då ska jah vara hos Hedda för vi brukar åka dit together;)
Janine ska också till dansen imorn. (Vi går på samma dans)
Ja önska mig lycka till xD För provet alltså..
Förresten så visar jag nu en rolig sak.
I klassrummet!!
Den som ritar på tavlan på lektionen: 
Den som stampar på golvet och säger:jag vill inte ha prov:
Den som Får alla rätt på provet:
Den som får alla fel på provet:
Den som river sönder provet på bordet:
Den som står på bordet och sjunger:
Kopeiera detta och gör en samma med din klass♥ blunda och tryck på en bokstav fuska inte♥


Detta är en sån sak som man lägger ut på FB. (Facebook)
Rätt roliga tycker jag. Det ska egentligen stå namn där men..
Så trycker man på @ och blundar o trycker på en bokstav xDXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0