Nyheter och brandövning





Hej alla vackra i Sweden! Jag kollar just nu på Rapport för att man borde väl hänga med lite? Glömde jag att berätta att vi har ett prov som kallas "Veckans nutids-frågor". Så, ni fattar nog. Angående att jag skrev "brandövning", så menade jag att vi var på en brandstation i skolan idag. En av brandmännen (Daniel) var snäll. I alla fall, just nu så vill mamma höra massa grejer om killen jag är kär i (hemligt). Hon ba:

"Jag är din mamma, mamma, din mamsi! Du kan berätta allt för mig!"
" Bara Karin får se vad han skriver på facebook till mig. Döh!" svarade jag.
Hon ba:
"Snälla, jag är din mamma!"
Jag ba:
"Men det är freakin privat, fatta!" Fast det låter otrevligt när man skriver det på dtatan, men jag försöker koncenterar mig på inlägget istället. Suck, nu förstår jag de männsikor som kan bli trötta på sina föräldrar. Fast jag älskar mamsi mest i världen, såklart.

Yours and will always be,

P.S. Bilden ovan är ca fyra dagar gammal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0