Jag vill in!





Hej alla kära! Det hände något skitjobbigt idag. Karin följde som alltid med mig hem för att hon har så långt att gå till zumban, och då var min mobil och nyckel borta, kom vi på när vi var utanför lägenheten. Jag fick springa till grannen och ringa på som en galning. Hon lät mig ringa efter mamma, som ringde till pappa, som kom till oss och hjälpte till. Jobbigt va? Vi gjorde en videologg på dessa 20 minuter. Karin ska lägga upp den på karlife.bloggplatsen.se , och sen så får jag länken så att ni får den. Där får ni se massa extramaterial, som min pappa i kostym, mig och Karin på riktigt och hur det såg ut när vi väntade utanför dörren till lägenheten. Det kommer nog bli kul!

P.S. Måste se Svenska Hollywood fruar på tv3 ikväll och att bilden över är dagens outfit.

Yours,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0