Hemma från piano




Alla vackra människor i Sverige, I´m back. Jag var just på skolan där jag spelar piano. Gick rätt bra, till min förvåning. Ska spela My heart will go on och Flickan från Havannah. Rätt kända låtar. Nu så måt jag illa och har på mig min One Piece. Kollar lite snabbt på TV:n. Nå, i skolan så har vi fått välja ett land í Europa som vi får göra en bok. Alla får var sitt land, alltså. Känner på mig att jag kommer få Tyskland elller Österrike :) Vad har ni sötnosar gjort idag på skolan? Kommentera om ni känner för det.


Kommentarer
Postat av: Alicia:)

Jag har varit på en brandstation och skaffat hamster:)

2011-10-04 @ 19:51:02
Postat av: Janine

Awww, Happy Meal är så söt! Om jag får en någon gång, så ska den heta Mini Whopper<3

2011-10-05 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0