Hamsterburen är klar för en ny sötiz<3

Nu när pappa och Karro är borta.,Alltså Karro är på sin dans med sin kompis Amanda och pappa skulle göra nåt på frölunda torg så kan jag passa på att städa lite. Jag började med att ställa skorna iordning och sen så gjorde jag rent hamstermuren för att imorn ska jag, Emelie och mamma åka till en djuraffär och köpa en angora hamster!
PS:Emelie ville gärna följa med;)
Fast jag har ett litet problema!
Jag vet int vad den nya hamstern ska heta. Tror att det ska vara en hona, det vill säja tjej.
Jag får tänka ut nåt sött idag eller imorn. Imorn så börjar vi 7:45!
Det är för att vi ska på någon konstig sak. Förklarar mer senare.
I will never forget you Brownie<3
Ingen kan byta din plats Brownie, hoppas att du inte tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0