Halloween fest tonight



Hej alla söta! Idag så är det Halloween party i klassen, så jag har bakat dessa cupcakes med mamma. De finns på Martha Stewarts hemsida, marthastewart.com. Vi ska också göra Cupkaes med Oreospindlar, Gelehallon djävular och spöken av marsmellows (stavning). Ni kan nog få åtminstonde en bild från festen i matsalen. Kanske vi ska ha en spökrunda, vi får se ;)

Jag ska vara Little Red Riding Hood. Mamma har sytt en röd lång kappa åt mig, så jag ska ha ljus foundation, vit klänning med blodfläckar och svart läderskärp, brun ögonskugga och röda läppar. Roligt va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut bild på hur du såg ut! :)

2011-10-29 @ 15:54:23
Postat av: Sandra

Du måste lägga ut bilder på hur du såg ut och på alla godsaker!!

2011-10-30 @ 09:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0