Förut: åby! nu:Family guy!

Hej alla sötizar!
För ungefär 30 min sen så kom jag hem från en rolig dag:)
Jag var på åbybadet med Emelie, Cv och Ville.
Det var jättekul<3 Och nu så kollar jag på family guy.
Efter maten så ska vi se på film och vika tvätt.
Fast jag gillar nog mer förslaget med bara film men så är pappa tvungen att lägga till
"Vika tvätt".
Men livet är aldrig perfekt;)
Men innan det så ska jag hämta lite stuff hos mamma.
Skulle igentligen åka till mamma för kanske 1 timme sen men då var hon inte hemma.
Fast då tänkte jag: Hallå?, jag kan väl ändå åka till mamma?..
Men då berätta pappa att mamma ville träffa mig.
Kul att någon gillar mig i denna värld.
Haha:)
Men nu har jag skrivit tillräckligt så hejdå!
Love ya! XOXO Alie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0