universeum med klassen idag:)

Hej alla läsare!
Idag så har jag varit på universeum med klassen! Det var jättekul<3
Det var också lite creepy för det var typ ett tjej gäng som gick i en annan skola som följde efter klassens killar seriöst HELA tiden! Haha jag hörde och såg när dom bara: Skynda er! Killarna går ju!
Ja bah: Okej??
Sen så sa killarna till oss bara: Asså dom dära tjejerna har följt efter oss hela tiden. Vi var tvungna att springa ifrån dom xD
Haha!! Har kommer följande bilder...
image description
På bussen
lite fail bild på mig xD
image description
Goosh! Vi kommer att bli uppätna av en big spindel!
image description
Haha ser ut som ögon och mun xD
Visste ni att denna sågfisken int är en haj??
Det är en rocka:)
image description
Haha en kille i min klass är typ 5 cm ifrån apan. (Inte på denna bild men samma minut)
Plötsligt så hoppar apan till! Halva klassen är där och blir jätterädda för det var helt oväntat.
Jag bah: AAAAAAAAAA!!!
Haha
image description
Vi går över rockorna, Ojeh ojeh x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0