Trött!

alla läsare! Idag så ska jag få skjuts av våran granne Mats för att pappa ska på ett möte 06:30.
Jaa vad ska jag göra idag då?? Svar: Jag ska åka och bada med klassen:) Alltså som gympa och sånt.
Sen så ska jag hem till Hedda och så sen ska vi till dansen och möta Janine!
Har fortfarande int köpt alt jag ska ha på mig på dansuppvisningen i december. Man ska ha: Svarta hotpants, Vitt linne och glitter band runt midjan och som tofs. Jag ska int köpa hotpants för det har jag redan. Mamma sa att hon hade köpt ett hollister linne till mig som jag tror att jag ska ha. Och så får jag köpa glitterband. Varför kom jag in på när jag skrev vad vi skulle ha på oss??? Haha aja..
Skriver mer sen...
Haha en konstig bild på mig när jag var i egypten tror jah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0