Together!




Ja tillsammans så bloggar nu jag och Janine. Vi har precis ätit bibimbap! Jättegott!!!:))))
Iallafall, snart så ska vi äta lussebullar som jag och mamma bakade idag. Men nu vet jag int riktigt vad jag ska skriva:) Hehe... Jaja, Janine kommer här:



Ja, det är Janine här. Just nu så försöker Calle visa oss något trolleritrick som är ganska fail... Alicia babblar och försöker lista ut hur han gör <3 Anyway, mamma och jag har shoppat hela dagen, så jag fick lite McDonald´s för tat jag var så trött. För er som inte vet, så är Alicia mycket mer shoppinggalen än mig.

Snart så ska vi boka resan till det bästa landet i världen, U.S.A! U.S.A, here we go...
Älskar er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0