Slapp dag:P

Idag har jag varit buusig:)
Jag sovde ju över med alla kompisar som jag int orkar skriva nu:)
Men iallafall... Har int borstat håret idag, borstade tänderna 11:30
, Varit trött hela dan osv...'
Det enda vi gjorde var att jag och pappa åkte en stund till frölunda torg för att köpa ¨nödvändiga saker¨
:ppp Men ganska nödiga saker iallafall.
Dagens shopping (Som var nödvändigt) blev: Hamster saker till Happy, 3 för 2 saker på kapphal alltså en topp och 2 trosor, Ett paket svarta strumpor och ett par gooosiga benvärmare!
Min vinterjacka är förliten så vi ska kika efter en ny:)


Hörde om Felix:(( Saknar honom!! (Även fast Felix int var så jäätte försjust i mig xD)
Till dig Janine: Precis som du skrev när Brownie dog, Om duu int vill blogga på ett tag så är det helt okej! Det ska du veta... R.I.P Felix och Brownie!<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0