Om ungefär 7 timmar så kommer.....


Jippi! Janine och Nina ska komma till oss ikväll. (Kanske Bengt också) Och när dom har kommit så ska vi beställa resan till USA! Ännu mer jippi!! x)) Och så ska vi äta en av mina (och förmodligen Janines också) favoriträtt!
Och rätten heter: Bibimbap! Ja det låter lite konstigt.. Det är en koreansk rätt som är så jäkla god::))))
Jaa.... Då kan vi blogga tillsammans igen. Ja ni har nog sett att det finns så många nya skylltar? Ja igår så höll jag på med att göra massa skyltar för jag hade inget att göra. Jag gjorde denna skylten ovanför, En skylt där det det stod: Pictures, En hiss och diss skylt och mer.. Haha jag tycker att det är roligt att göra skyltar x)) Snart så ska vi baka lussebullar! Gott!!!!! Aja nu har jag skrivit så det räcker så hejdå!!! Bloggar mera sen:))))))))))))))))))))))))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0