Min familj ska presenteras




Hej alla söta! Tänkte att det var på tiden att jag presenterar min familj. Fast jag säger bara att bilden är från 2007 tror jag, så... Men hoppas att det går bra i alla fall, för det är bara jag som ser mycket annorlunda ut nu än på bilden.

Pappa: Min pappa heter Bengt och är den sämsta skojaren i världen. Han älskar Rolling Stones för mycket, och får pris på den personen som mest liknar en liten bulldog med sitt leende. Fast jag älskar honom såklart ändå<3

Mamma: Jag har berättat lite om mamma, men ni som inte vet ska jag berätta för. Förresten, hennes namn är Christina, men kallas alltid Nina. Hon är snäll och generös. Mamma diggar matlagning, okej mer än diggar. Ibland så kan både mamma och jag råka säga fel skämt vid fel tillfällen, men pappa får det bästa priset när det gäller dåliga skämt, som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0