Ida Gästbloggar<3

Heej alla sötizzar<3
nu har jag precis kommit hem från pianot<3
Idag i skolan så var vi först och badade med klassen typ som ett sim test.
sen så tog vi bussen till universeum för vi skulle forska om djur.
Jag forskade om apaor,ormar,en bläckfisk och en haj<3
De var en sak som var riktigt coolt Bläckfisken
ändrade färg till röd när den blev arg och den gjorde de när vi kollade på den
Imorgon så ska jag,Alicia,cornelia,martina och emelie sova
över hos alicia<3 vi ska kolla på scream 4! Alla i våran klass har typ sett den fast dom säger att 1an
är läskigare! Jag har inte så mycket mer att skriva! HEJDÅÅ<3


En bild på apan som vi skrev om<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0