Hemma




 Musiken dånar ifrån vår lägenhet i Haga. Låten som är på just nu är Just the way you are. Undrar om grannens flicka Joanna ovanför oss håller för öronen och skriker åt mig att sluta? Antagligen är det så ;)

Att göra senare

Jag ska skriva på min berättelse som heter Slytherins Girl på engelska. Det handlar om Camille "Cammie" Rhodes, en vanlig flicka som börjar på Hogwarts. Hon kommer med i SLytherin, och hon övertygas att få bort några mugglare. Camille gör vad hon måste, och hon har blivit den nya "Slytherins Girl". Detta är efter Harry Potters tid.

Efter det så ska jag som vanligt  börja kråla, inte så fantastiskt kul, men man blir sjukt stolt efter det. Nu får vi se vad jjag ska planera in sen. Kom ihåg att jag älskar er.


Saknar mina tjejer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0