Du fattar vem det är.




Alla vet nog vem jag är, så nu orkar jag inte berätta mer. Såg att min kollega gjort sitt arbete, så nu tar jag all fakta som jag kommit åt och använder den. Fast tänk på, att jag aldrig går att kontakta via kommentarer/ mejl.

J har varit på varit på varuhuset IKEA och har shoppat saker till sitt nya rum. Vår tjej har sålt sin säng och ätit på restaurangen Fond som ligger vid Stadsbiblioteket, nära Avenyn och Engelbrektsgatan 10 (gå längs Engelbrektsgatan och då ser du Poseidon. Sväng till vänster och leta efter en fin restaurang).
Kanske du får sluta att äta på restauranger, gumman? Jag hatar att behöva betala så mycket för att komma in dit. Men du kanske såg en vacker dam med ljus hy, rött hår, blåa ögon och blodröda läppar?
Det gjorde du, för du stirrade på mig. Fråga A och KB (som alla vet, så finns ju hennes kompis Karin också, så As syrra får kallas KB), som var med dig på denna fina dag. Har du aldrig hört att det 'är oartigt att stirra på damer?


Ganska ny bild på lilla Janine, på landet. Älskar dig, lillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0