Bild från mitt poolparty!

Eller faktiskt bara en bild x))
Jag gjorde sånna hära godismuffins som dom heter och så gjorde vi små söta sugarpaste figurer som vi la på. Den med krabban och den stekta sushin är min om man kan se det;) Sugarpaste är ungefär som marsipan, men mycket godare tycker jah. Egentligen så skulle jag göra ett inlägg om bakningen igår för jag och Emelie bakade. ( Pappa också)
Men jag kan inte den hära datan så bra så jag visste inte typ.... Men jag kommer att lägga upp bilder på det!
I Promise!
Jag har inte så mycket mera att säga så hejdå! PS: En muffins är Janines. Det är typ den längst till vänster och långt bak. Figuren föreställer typ någon söt gris?? Vet faktiskt inte men typ en gris som åker på en surfingbräda xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0