Begravning och Borgvik




Hej alla vackra! Jag har varit i Fjällbacka, och där var Felixs begravning. Jag och alla andra snörvlade som små ungar. Vi köpte tio vackra vita rosor till honom. Jag såg hans huvud, och det var blod på honom... Jag skrev ett brev till honom och lade ner ett gossedjur. Anne-Marie berättade att de skulle skaffa en ny valp, en mops flicka, som jag ska få dela med dem. Bra va? Fast jag skulle blivit gladare om min älskling fanns.

Nu är jag hos Farfar, i Borgvik, Värmland. Jag hjälper Farfar, läser Anne Franks Dagbok, spelar Temple Run på min iPad, ser på Vampire Diaries och Sex and the City och går såklart in på min laptop ;) Återkommer nog ikväll.

Den ledsna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0