Vilken ljugare jaah är...

Visst skrev jag att jag skulle blogga mycket idaag?? Visst gjorde jag det??
Men där ljög jaag............ Hahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahhahaha
hahahahahahhahahahahahasahahaa får damp på att skriva HAHAHAHAHA!!
Meen intressant-_-



Tipsar om en rolig iphone app som heter: Trummvirvel........
Slowmo!

Appen kostar 7 kr och då kan man först göra en video där man filmar vad som helst på iphonen, Ipaden elr ipoden. Sen så fixar man videon enkelt så att det blir lixsom snabb röst som alvin och gänget;) Jättekul! Skulle gärna visa en rolig video som jag har gjort men vet int hur man gör......
Iallafall;) Ni måste ladda ner den! Pengarna är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0