Tja tja:D

Alicia här :P
Men idag har typ varit en slapp dag;)
08:00-08:30 bänkbok
08:40-08:,,
Aa skit i kommr int på men iallafall -.-
Idaag så var jag med Martina o Ville:D
Och på onsdag så ska jag, Martina och Cornelia gå på bio:DDDD
Ida skulle också hängt meed men gick int för henne ;(
Vi ska se Breaking dawn !
Vet att den har varit på bio ganska länge men först nu ser vi den..
Japp.. Haaha det var roligt för en kille i min klass typ stod ivägen för mig när jag skulle till min bänk och så är jag så klumpig så när jag ska tränga mig förbi så välter jag ett glas med målarfärg o vatten. (Vi hade bild då)
HAHA, Sen så sa jag till Staffan (Min lärare)
att det var hans fel för det var ju hans fel x) Så fick han torka upp allt:D Snäll jaag e va???
Men har ju ingen bild så här är trailern för dom som int sett den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0