Onsdag: Bio! Torsdag: Avslutning:D Fredag: Shopping<3 Lördag: Julafton!

Haar mycket denna veckan;)
På onsdag så ska jag gå på bio med Martina och Cornelia och Kaaanske Ida.
Som jag redan sagt... Torsdag så är det julavslutning. Ska köpa en liten julklapp för cirka 30 kr till klassen för vi ska ha ¨Lilla Julafton¨
Fredag så ska jag, Martina och Ida shoppa julklappar på frölunda torg:D Haar köpt 6 julklappar nu men måste köpa....... Hmmm... 4 till! Ska fråga om jag får min månadspeng redan nu för då har jag lite pengar x)
Menar, i söndags var jag på FT=Frölunda Torg;)
och då köpte jag julklappar för 500 kr x) Och köpte 5 julklappar då:)
Meen ja... Och på lördag är det CHRISTMAS TIME!
Jag önskar mig en touch mobil och pengar till USA:D
Vad önskar niiiii er?????:DDDDD<3

Kommentarer
Postat av: Saaaaandra<3

Jättebra blogg! Önskar mig en iphone 4S men vem gör inte det?? fniss >_<

2011-12-20 @ 18:05:47
Postat av: Maanda

Önskar mig en hund!

2011-12-20 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0