Janines farfars herrgård




Hej allihopa! Det är Little J här, även mycket kallad Janine (som ni säkert vet, eller?). Kanske ni vill se en bild på farfars herrgård? Då har ni den nu på bild. Den har till och med ett eget namn, som den bl.a. kallas av de flesta som sett eller hört talas om huset. På vinden finns det asläbbiga fladdermöss. Oj, jag gav mig själv en idé. Nu berättar jag om alla rum jag känner till. Farfar har ett vardagsrum, ett kontor i vardagsrummet, ett kök, fyra gästrum, ett rum som fafars fru Karin sover i, ett rum som farfar sover i, en matsal (enorm) ett slags rum där man sitter och bara... gör något, tre toaletter, en vind och ett rum som bara har en gran, ett enorm fönster, tavlor och ett skåp. Det rummet är emellan matsalen och vardagsrummet.

Nu kommer en bild på mig utanför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0