Janine och Alicia is here!

Alicia här:) Heej alla läsare!

så är jaah med Janine! För kanske 1 timme sen så kom vi från dansen.
Janine vill se på film och deet ska vi göra efter detta inlägget! Idag så var jag, Martina, Och Cornelia på frölunda torg! Vi julhandlade lite då. Också fikade vi på espresso house! Mums, Jag och Cornelia delade på en stor hallonpaj och mer... Janine kommer här...



Tja babys! Idag så har jag inte gjort särskilt mycket alls, ledsen om du blir besviken. Jag har gjort mina läxor, varit hemma och vilat (haft en kämpig vecka med tanke på Felix och alla läxor) och åkt hem till Alicia. Nu ska vi antagligen sätta på en film.

P.S. Headern blev konstig, har inte hunnit fixa det. Vi ber om ursäkt för den så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0