Gästbloggning<3

Heej alla sötizzar<3
Äntligen är det snart JUUUL!:))
Jaag längtar jätte mycket..Meen hur som helst idag såå
skulle vi ta en promenad runt havet!! efter vi
hade gjort det så gick jag
cornelia martina Alicia till stallet
och fikade<3
när jag skulle ta bussen hem så gick jag ner för
alla trappor sen så va
det typ
8 dörrar så jag visste inte vilken som man gick ut för
så jag tog en dörr som jag trode det
va så gick jag
in i den och efter det så såg jag
attt det va personal rummet och så stog det en kvinna utanför
och frågade om jag ville ha hjälp med nåt!!
Haha det var pinsamt<33 Hejråå<333 PS: Säger int vem det är:O

En bild på en häst<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0