En storstadstjej vandrar i Borgvik





Godmorgon alla Värmlänningar och Göteborgare, dags att börja vakna. Klockan är tyvärr 13:00, så inte ens jag kan få sovmorgon. Just nu, så finner jag ju mig hos farfar i Borgvik. Vi ska fira nyår där, så imorgon kommer vi antagligen att åka. Som rubriken säger, så har jag gått på en lugn men väldigt lång promenad. Det är skönt när allt är så stilla här, inget måste eller någonting särskilt att oroa sig för. Nu ska jag gå till kyrkan och öva på låtarna jag (lite mot min vilja) ska sjunga för farfar och alla andra Borgvikare. Sångernas namn är "Auld Lang Syne" och "Stilla natt" på engelska och svenska. Egentligen så vill jag sjunga något kul. Undrar vad min religösa farfar skulle säga om jag steg upp och började sjunga och dansa till "Mange Bjuder" av Mange Makers? Hoppas att jag får ett tillfälle att ta reda på detta...

XOXO alla stadsbor!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0