:D

Tja tja bloggen!! Asså typ:D Haha va skojig jag är x)))
Nee men vi tar om det från början....
Heej alla läsare!:D
Jaa det lät bättre:) Haha jag är konstig..
But I don't care...
Jaa just nu så är jag inne på FB och gör...
INGET! Så tänkte bara blogga ett inlägg nu. Har nästan precis kommit hem från en kompis.
Ska jag berätta en sak??
Jag var med Martina och Cornelia igår och då hade vi varit på ica och så skulle vi gå ut med Martinas hundar! Sen så säger Cornelia att jag ska hålla Moses koppel (Det är en av Martinas hundar)
Och så typ slingrar han sig ur kopplet och springer iväg! Haha jag fick typ panik x)) Jaa sprang typ det snabbaste jag kunde och tillslut så fick jag tag på Moses..... :D Braaa att veta va???
Meeen Heeeeeeeeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0